חיפויים ומסתורים

חברת טרלידור מייצרת, משווקת ומתקינה מגוון מסתורי כביסה ושלל חיפויים ייעודיים לכל יישום ושימוש בחללי החוץ בבית ובעסק. עם טווח רחב של אפשרויות עיצוב, טכנולוגיית צביעה מתקדמת, הגנה מיטבית מפני פגעי מזג האוויר ואחריות ארוכת שנים, עומד לרשותך מוצר איכותי שימצה את המיטב בכל פרויקט ומשלב באופן מושלם בין סגנון ופרקטיות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לתיאום פגישת ייעוץ בהקדם

חיפוי קירות מעוצבים

אחד מהטרנדים הבולטים בשנים האחרונות בתחום העיצוב לבית הוא השימוש בחיפוי דקורטיבי לקירות. חיפויים לקיר הם כלי נוסף בארסנל הכלים של מעצבי פנים, כאשר הם מתכננים ומעצבים בתים חדשים ומשפצים בתים קיימים. השימוש באמצעי העיצובי הזה שכיח במיוחד בדירות בהן רוצים לייצר אמירה עיצובית מובהקת על ידי שימוש בחיפוי קירות פנים דקורטיבי.

ישנם סוגים רבים של חיפויים לקיר שניתן להשתמש בהם, בהתאם למראה שאותו רוצים לקבל בבית, ובהתאם לסוג החומרים והצבעים הדומיננטיים מבחינה עיצובית בשאר הבית. ניתן לבחור בחיפויים מפרקט עץ, שמשווים מראה כפרי יותר לבית, בחיפויי אבן, שמתאימים לעיצובים קלאסיים יותר, וכן בחיפויים שמשלבים שימוש בחומרים נוספים, כמו זכוכית ואלומיניום.

חיפויים ומסתורים

חיפויים לקיר כאמצעי עיצובי

חיפוי קירות מעוצבים מיועד גם למטרות עיצוביות וגם למטרות פונקציונליות שונות. החיפויים משמשים במקרים רבים כדי לעדן את מראה הקירות, לכסות קיר שמשמש כמחיצה וכן ניתן לעשות גם חיפוי קירות חיצוני מאלומיניום או מחומרים דומים. חיפוי קירות חיצוניים משמש בדרך כלל בקירות שבהם רוצים להסתיר פגמים בקיר הקיים, לחדש את מראה הקירות החיצוניים וגם כדי להוסיף מראה מעוצב יותר למסתורי כביסה.

העובדה שניתן לבחור מגוון רחב של חומרים עבור החיפויים לקירות, מאפשרת חופש יצירתי רב מאוד במלאכת עיצוב הבית, ומאפשרת להתאים את החיפוי הדקורטיבי לכל סוג של סגנון עיצובי – החל מהסגנון המודרני ועד הסגנון הכפרי והקלאסי. חיפויים לקיר יכולים להתאים לכל סוג של בית, בכל צורה וגודל. היתרון המשמעותי ביותר בשימוש בהם בזמן עיצוב הבית הוא בכך שהם יכולים לשדרג בקלות את המראה והסגנון של הבית כולו. ניתן להשתמש בהם בכל חדר בבית, ולשלב עיצובים שונים וחומרים שונים בחיפויים הדקורטיביים.

איך בוחרים חיפויי קיר מיוחדים

כאשר ניגשים לבחור חיפויי קיר מיוחדים ומעוצבים, חשוב לקבל ייעוץ לגבי סוג החומר המתאים, הצבע הנכון וצורת החיפוי. הייעוץ צריך להתייחס גם להיבט העיצובי וגם להיבט הפונקציונלי של הקיר שאותו רוצים לחפות. ניתן בהחלט גם לחפות קירות שיש בהם מעקה למדרגות על הקיר, ולהשתמש באלמנטים עיצוביים מגוונים כדי לקבל את המראה המסוגנן שאליו שואפים.

חשוב להתייעץ עם החברה שמייצרת את החיפויים, ולבחור בחיפוי דקורטיבי שישתלב היטב בעיצוב הקיים של הבית. כך ניתן להבטיח שחיפוי הקיר יהווה תוספת שתשדרג את הבית מבחינה עיצובית, ממש כמו הוספה של משרבייה ממתכת, שמהווה תוספת משלימה נאה לכל קיר מחופה – פנימי או חיצוני.

חיפויי קיר מיוחדים מאלומיניום- כשהחוזק והעמידות פוגשים באמירה עיצובית

בונים או משפצים? מחפשים חיפויי קיר מיוחדים לקירות פנים וחוץ? בשנים האחרונות נמנים חיפויי הקיר מאלומיניום ברשימת הטרנדים החמים בתחום, ונעשה בהם שימוש הולך ומתרחב בקרב אדריכלים ומעצבי פנים, זאת הודות למעטפת היתרונות הרחבה הטמונה בהם.

אנשי הצוות המקצועי מבית קבוצת טרלידור מציינים כי מדובר בטרנד אורבני חדשני שהגיע לארץ לפני כעשור ויושם בתחילה במגזר המסחרי והתעשייתי (דוגמת אתרי סחר, מבנים תעשייתיים ובניינים משרדיים).

המטרה הייתה לעדן את החזות הוויזואלית הקשוחה שהתאפיינה באזורי תעשייה רבים, תוך כדי הקניית מראה אסתטי אחיד. ברבות הזמן זלג הטרנד גם אל המגזר הפרטי, בשל החזות החדשנית שמקרינים חיפויי הקיר הללו אל הסביבה ושלל היתרונות שהם אוצרים בתוכם.

התאמה פרטנית לכול סגנון עיצובי

בהשוואה לחומרים אחרים המשמשים לחיפוי קירות, האלומיניום ניחן במשקל סגולי נמוך, כך שלוחות החיפוי אינם יוצרים עומס על המבנה וחוסכים את הצורך בתכנון הנדסי. כמו כן, האלומיניום חשיל ורקיע מאוד (נוח לעבודה).

תכונה זו מאפשרת חופש יצירתי נרחב במיוחד והתאמה פרטנית לכול סגנון עיצובי שנחפוץ, החל מהסגנון ההייטקיסטי והמודרני וכלה בסגנון קלאסי או כפרי. כל אלו הופכים אותו לחומר אידאלי בתחומים רבים, לרבות בענף הבנייה והשיפוצים.

חיפויי קיר מיוחדים מאלומיניום מגיעים במגוון כמעט אינסופי של תצורות שונות, כגון פרופילים לחיפוי מסתורי כביסה, קירות מסך וקירות חוץ, לוחות בחירור צורתי באמצעות לייזר המשמשים ליצירת משטח שלם מעל לגדרות, קירות או סבכות וכיוצא בזה.

חיפוי קיר דמוי עץ

חברת טרלידור מציעה מגוון רחב של חיפויי קיר מיוחדים מאלומיניום, שאחד מהפופולריים שבהם הוא חיפוי קיר דמוי עץ. בדגם זה, הפרופילים צבועים בגוונים דמויי עץ דוגמת עץ בוק, מהגוני או לבן מוברש, תוך שהברגים נסתרים מהעין, להקניית מראה אסתטי רציף.

חיפוי דמויי עץ מייצר חזות הרמונית ומשרה על הסביבה חמימות כפרית ופסטורלית. מדובר בסגנון עיצובי המקנה את החום והמראה הטבעי של העץ יחד עם כל היתרונות שיש לאלומיניום. באופן כללי, חיפויי הקיר מאלומיניום משתלבים היטב עם כל קונסטרוקציה וסגנון עיצובי.

אלא שמעבר לחזות המרשימה שלהם, ניתן להסתייע בהם להסוואת סטיות הנגרמות בתהליך הבנייה והסתרת ליקויים ויזואליים ופגמים בקיר הקיים. חיפויי הקיר מאלומיניום חסינים בפני קורוזיה, מגבירים את רמת הבידוד התרמי והאקוסטי ועמידים לאורך זמן.

ממתינות לכם

פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

שני כהן
תכנון פרויקטים בתחום המסחר והמגורים דורש התייחסות מקצועית ומעטפת פתרונות ושירותים מלאה. בתחום פתרונות ההצללה...
המשך קריאה
  • #אלומיניום
  • #זכוכית
  • #מיגון
  • #מעקות
  • #מעקות למרפסת
טרלידור מציגה: מגוון דגמים ופתרונות מעוצבים למעטפת ופנים הבית בחיתוכי לייזר

טרלידור מציגה: מגוון דגמים ופתרונות מעוצבים למעטפת ופנים הבית בחיתוכי לייזר

שני כהן
הקצב הדינמי שמאפיין את עולם העיצוב והאדריכלות, דורש מאיתנו חדשנות ויצירתיות כדי להבטיח הצלחה בפרויקטים...
המשך קריאה
  • #אלומיניום
  • #זכוכית
  • #מיגון
  • #מעקות
  • #מעקות למרפסת
סדרת HPL דיזיין ודגמי מארבל מבית טרלידור: פתרון יוקרה מאובטח ואלגנטי

סדרת HPL דיזיין ודגמי מארבל מבית טרלידור: פתרון יוקרה מאובטח ואלגנטי

שני כהן
כשזה מגיע לפתרונות אבטחה מעוצבים, טרלידור שומרת כבר שנים על מעמדה כחברה המציעה מוצר אמין...
המשך קריאה
  • #אלומיניום
  • #זכוכית
  • #מיגון
  • #מעקות
  • #מעקות למרפסת