שערים חשמליים לחנייה

היתרונות והנוחות בהתקנה ושימוש בשערי חניה חשמליים, וכן התרומה שלהם לשיפור חוויית הכניסה והיציאה מבתים ומתחמים הינם ברורים.
שער חשמלי לחניה מיישם בצורה מדויקת את הפתרון המודרני והיעיל לניהול כניסה ויציאה מחניות מבנים. בימינו, עם התפתחות הטכנולוגיה, והמודרנה, השערים החשמליים הפכו לפתרון חיוני ומתקדם לכניסה ויציאת רכבים מבתים פרטיים, בניינים, מתחמים מאובטחים ועוד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לתיאום פגישת ייעוץ בהקדם

שער חשמלי לחניה: בשביל מה בעצם?

השערים החשמליים לחנייה מתאימים למגוון רחב של יישומים, כולל חניוני משרדים, מרכזי קניות, ובתי דיור. היתרונות הבולטים שלהם כוללים את היכולת לניהול מרחוק ובקלות על ידי שלט רחוק או אפליקציה ניידת, ואת היכולת לשלב טכנולוגיות נוספות כגון מצלמות זיהוי ומערכות תשלום אוטומטי.

בנוסף, השערים החשמליים לחניה מצוידים בתכונות בטיחות ואבטחה מתקדמות כגון חיישני איתות למניעת פגיעה ברכבים ובאנשים בעת פתיחה או סגירה וכן הם עמידים בפני תנאי מזג אוויר קשים ומספקים פעולה חלקה ומהירה בכל תנאי השימוש.

עיצוב וחומרים

עיצוב שערים חשמליים מאלומיניום של חברת טרלידור, מתבצע בטכניקת ריתוך מתקדמת התורמת לרמת עמידות השער החשמלי לאורך שנים. בתהליך הייצור אנחנו לא משתמשים בברגים או צירים אלא בריתוך האלומיניום שיוצר יציקה אחת של שער אלומיניום. טכניקת הריתוך מאפשרת קלילות של מנגנון ההפעלה ובכך לא מכבידה על החיבורים, מה שמאפשר את עמידות מבנה שערים חשמליים מאלומיניום לזמן רב ואפילו שנים רבות.

רושם ראשוני

המבקרים שלכם, בבית או בעסק, עשויים להגדיר את הרושם הראשוני שלהם מהכניסה על סמך השער של הנכס שלכם. מחשבה קצרה על שער הכניסה שלכם יכולה להדהים אורחים ולהרחיק מסיגי גבול. בנוסף, היתרונות ששער כניסה לנכס שלכם יכול להציע מאוד תלויים בסוג השער שתבחרו. בזכות ההתפתחות הגוברת של הטכנולוגיה, אנו יכולים לבחור כעת בין שער ידני לבין שער אוטומטי או חשמלי.

למי זה מתאים?

שערים ידניים אינם משתמשים באלקטרוניקה והם מופעלים רק בצורה ידנית. בנוסף, הם מגיעים עם מנעולים שאדם יכול לפתוח אותם באופן ידני וללא ביטול נעילה. כלומר, ברגע שהמנעול נפתח או נשבר, שום דבר לא יכול למנוע מהשערים להיפתח.

בעבר, שימוש בשערים חשמליים נחשב מתאים רק למבנים מסוג אחוזות יוקרתיות מאוד. כיום, ככל שהטכנולוגיה והאלקטרוניקה הופכות לחלק מחיי היומיום שלנו, מותקנות מערכות שער חשמלי בבתים בכל הגדלים וטווחי המחירים והן מספקות אבטחה טובה יותר ומשפרות את האסתטיקה של הנכס.

ממתינות לכם

הכירו את הפיתוחים החדשים של טרלידור

הכירו את הפיתוחים החדשים של טרלידור

שני כהן
חברת טרלידור מציבה סטנדרטים חדשים בעולם הפתרונות הבטיחותיים לבית ולעסק. עם מחויבות לחדשנות, איכות ושירות,...
אלומון- המותג החדש מבית טרלידור

אלומון- המותג החדש מבית טרלידור

שני כהן
אלומון: מותג חדש מבית קבוצת טרלידור – עיצוב על זמני, אישי ומדויק, בלי פשרות! מתכננים...
פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

שני כהן
תכנון פרויקטים בתחום המסחר והמגורים דורש התייחסות מקצועית ומעטפת פתרונות ושירותים מלאה. בתחום פתרונות ההצללה...