חשיבות הבטיחות: התקנת סורגים בדירות

סורגים לחלונות כפתרון בטיחותי

חברת טרלידור היא מהחברות המובילות בישראל בתחום המיגון, האבטחה ופתרונות בטיחותיים למגוון רחב של צרכים. מאז היוסדה בשנות ה-90 המוקדמות, החברה פועלת במקצועיות רבה ומשקיעה בפיתוח פתרונות חדשניים ואיכותיים שיעניקו לקהל לקוחותיה את הביטחון המרבי. בחברת טרלידור, נושא הבטיחות הוא אחד מהנושאים החושבים המעסיקים את החברה במחקר מעמיק ופיתוח חדשני, ואכן במהלך כל השנים החברה מפתחת עוד ועוד פתרונות מתקדמים בתחום של סורגים לחלון ומוצרים משלימים לאבטחת הבית והעסק. פירות אלו, מוערכים מאוד הן בשוק המקומי והן מעבר לים.

סורג קבוע

חשיבות ההתקנה של סורגים לחלון

כאשר אתם מחפשים סורג לחלון, חשוב לבחור פתרון שהוא קודם כל בטיחותי אבל כמובן גם אסתטי. סורג לחלון צריך להיות איכותי ואמין, כדי שיוכל לספק לכם הגנה מרבית נגד פריצות וחדירות. בנוסף, סורג לחלון שומר גם על מי שנמצא בפנים הבית מליפול או לצאת מהחלונות, לדוגמה כשיש בבית ילדים קטנים או חיות מחמד. כאשר אתם מתקינים סורגים לחלון אתם מאפשרים לעצמכם שקט נפשי, מניעת תאונות וחדירות בלתי רצויות.

סוגי סורגים לחלון שמציעה חברת טרלידור

חברת טרלידור מציעה מגוון רחב של סורגים לחלונות, שיתאימו לצרכים האישיים שלכם ולדרישות שלכם. בין מגוון סוגי סורג לחלון תוכלו למצוא:

סורגים קבועים – סורגים קבועים הם סורגים לחלון המותקנים באופן קבוע והרמטי ומספקים את ההגנה המקסימלית מפריצות או תאונות.

סורגים מתקפלים – סורגים מתקפלים הם פתרון נוח ויעל שמאפשר לכם לסגור ולפתוח את הסורגים בעת הצורך. סורגים כאלו מתאימים במיוחד לחלונות גדולים, מרפסות ועוד.

סורגים שקופים – סורגים שקופים מאפשרים לכם לשמור על בטיחות והגנה מבלי להתפשר על מראה החלון שלכם, לחסום את הנוף וכן הלאה.

סורגים מעוצבים – סורגים אלו משלבים בין עיצוב מיוחד ולבין בטיחות כך שיכולים להתאים לכל סגנון עיצוב מבפנים ומבחוץ.

סורגי מחסום – סורגי מחסום מתאימים במיוחד ללקוחות עסקיים או מוסדיים, המאפשרים לתחום ולסגור אזורים מסוימים באופן דינמי על פי הצורך. את הסורגים ניתן בקלות לסגור, לפתוח ולהזיז והם קיימים במגוון צבעים ועיצובים.

מוצרים משלימים לאבטחה מקסימלית של הבית או העסק

בנוסף לנושא של סורגים לחלון, חברת טרלידור מציעה מגוון רחב של מוצרים משלימים לאבטחה ולמיגון, ביניהם ניתן למצוא:

סורגים לעסקים ולמוסדות – סורגים לעסקים ולמוסדות לרוב עונים על צרכים אחרים מאשר סורג לחלון הבית, הם גדולים יותר ואם יש צורך בפתיחה וסגירת הסורגים, למשל בחזיתות של חנויות בחלונות ראווה ועוד – נדרשת לעיתים התקנת מסילות.

מעקות בטיחות – בנוסף לסורגים לבטיחות מקסימלית אפשר להתקין גם מעקות בטיחות למרפסות, גגות וכן הלאה כדי למנוע תאונות ונפילות. מעקות בטיחות משמשים גם לצרכי נגישות כשצריך לאפשר הישענות על מעקה.

הגבהות מעקה – גם כאשר יש מעקה קיים לעיתים נדרשת הגבהה נוספת לצרכי הגנה מנפילות, לשם כך חברת טרלידור מציעה פתרונות שונים להעלאת גובה המעקה הקיים.

היתרונות של חברת טרלידור בתחום האבטחה והמיגון

חברת טרלידור מובילה כבר שנים, כאמור, בתחום האבטחה והמיגון, ואם אתם מחפשים את הפתרון עבורכם, לחברה יתרונות רבים:

ניסיון ומקצועיות – בחברה מובילה בתחומה הפועלת כבר עשרות שנים היא מציעה מוצרים איכותיים ואמינים.

חדשנות – בחברת טרלידור עמלים כל הזמן על פיתוח מוצרים חדשניים לצרכים השונים של הלקוחות.

פתרונות בהתאמה אישית – תוכלו לבחור ממגוון המוצרים של טרלידור את הפתרונות לצרכים שלכם ולבצע גם התאמה אישית של מידות, עיצובים וכן הלאה.

איכות בלתי מתפשרת – המוצרים טרלידור מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר בתחום ובתהליכי ייצור מתקדמים.

שירות – לחברת טרלידור שירות לקוחות אדיב ומקצועי שילווה אתכם מתהליך ההזמנה וגם לאחר ההתקנה.

לסיכום, כשזה נוגע לביטחון שלכם לא מתפשרים על המוצרים הטובים ביותר. סורגים לחלון הם פתרון חשוב והכרחי לביטחון של כל בית ועסק. לחברת טרלידור מגוון רחב של סורגים איכותיים ואמינים, שיכולים להתאים לכל צורך.

 

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך