הכירו את הפיתוחים החדשים של טרלידור

חברת טרלידור מציבה סטנדרטים חדשים בעולם הפתרונות הבטיחותיים לבית ולעסק. עם מחויבות לחדשנות, איכות ושירות, אנו ממשיכים להוביל עם פיתוחים המספקים את השילוב האידיאלי בין בטיחות, עיצוב ונוחות. אנו שמחים להציג את הדגמים החדשים של החברה בתחום הגדרות והפרגולות.

הייטק דאבל והייטק אטום – הדור החדש של הגדרות והשערים

שני הדגמים החדשים מציעים מראה מודרני, נקי ומאפשרים פרטיות מרבית. בדגם הייטק דאבל, הפרופילים אופקיים בדומה להייטק צף המוכר והאהוב בקרב אדריכלים,  תחומים עלי ידי עמודים במקצבים קבועים או משתנים. החידוש בדגם זה הוא שהפרופילים מוחזקים במרכז העמודים וללא מסגרת כך שהנראות המושלמת של דגם ההייטק נשמרת באופן מלא משני צידי הגדר או השער. לכן, הלקוח כבר אינו צריך להתפשר על צד אחד קצת פחות אסתטי והנראות היא אחידה מפנים החצר ומהרחוב.

פיתוח נוסף הוא דגם הייטק אטום, המספק פרטיות מלאה, במראה אוורירי. למרות שנשמע כי מדובר בניגוד מוחלט, דגם הייטק אטום הוא למעשה פיתוח של דגם היי טק צף, השומר על הניתוק מהקרקע והפרופילים המקוריים, אך עם דופן אטומה, המספקת פרטיות מלאה. כך, מתקבלת גדר צפה, ללא מסגרת, אך אטומה לחלוטין. דגם זה מאפשר להנות משני העולמות- מצד אחד עיצוב מודרני, נקי ויוקרתי שמעניק דגם ההייטק ומצד שני, פרטיות מלאה וחציצה הרמטית בין החוץ לפנים.

 

שער דגם מארבל

גדרות אלומיניום בשילוב לוחות HPL

טכנולוגיית HPL (High-Pressure Laminate) היא טכנולוגיה מתקדמת לייצור לוחות למינציה בלחץ גבוה, המשמשים למגוון רחב של יישומים בעולמות העיצוב והבנייה. הלוחות מיוצרים על ידי לחיצה ודחיסה של שכבות נייר קרטון ספוגות בשרפים מיוחדים, בתהליך המשלב חום ולחץ גבוה. התוצאה היא חומר עמיד במיוחד לפגעי מזג אוויר, שחיקה, לחות ופגיעות פיזיות.

כאשר משתמשים בטכנולוגיית HPL בעיצוב דגמי גדרות אלומיניום סביב הבית, מתקבלת גדר איכותית, חזקה ומרהיבה, אשר אינה דורשת תחזוקה רבה. היתרונות של חומר זה כוללים עמידות גבוהה בפני קרני UV, אשר מונעת דהייה ושמירה על הצבע המקורי לאורך זמן, וכן עמידות בפני פטריות ועובש. בנוסף, גדרות האלומיניום המשולבות HPL מציעות פתרון בטיחותי מעולה, שכן הן קשות לפריצה. חומרים אלו מאפשרים גמישות עיצובית בעזרת מגוון רחב של צבעים וטקסטורות, המאפשרים התאמה אישית וסגנון ייחודי לכל בית.

דגם דיזיין

דגמי “דיזיין” החדשים מבית טרלידור מציעים שלושה דגמים לגדרות אלומיניום משולבות לוחות HPL:

  • דמוי עץ:
    דגם דמוי עץ משלב את גדר האלומיניום המודרנית של טרלידור עם מגע של מראה טבעי וכפרי, מבלי להתפשר על איכות החומרים והבטיחות שהם מקנים לדיירים.
  • דגם מארבל:
    למראה יוקרתי של שיש בחזית הבית, דגם מארבל מגיע בשחור ולבן, מעוטר בעורקי השיש המוכרים. דגם זה משדר חזית מודרנית, נקיה ויוקרתית, המספקת פרטיות מלאה ליושבי הבית.

פרגולה פרופילים דמוי עץ

פרגולות אלומיניום בדגם דמוי עץ מבית טרלידור מציעות פתרון מושלם לאלו המעוניינים ליהנות מהמראה הכפרי והטבעי של העץ בחצר הבית, מבלי לוותר על היתרונות של האלומיניום כחומר עמיד. פרגולות אלו מגיעות במגוון גוונים המדמים עץ טבעי, המאפשרים לפרגולה להיטמע בכל סגנון ועיצוב של חזית הבית והחצר. מלבד הצללה איכותית, הן מספקות אווירה נעימה ונגיעה מודרנית ואסתטית למראה הבית.

פרגולה פרופילים דמוי עץ

מדוע לבחור בפרגולת אלומיניום?

יתרונות השימוש באלומיניום בפרגולות דמוי עץ רבים. האלומיניום ידוע בעמידותו הגבוהה לתנאי מזג האוויר הקשים, בקלות התחזוקה לאורך זמן וביכולת לשמור על מראה חדש לאורך שנים רבות. הפרגולה אינה דורשת טיפול מיוחד כמו עץ אמיתי, מה שמעניק שקט נפשי וחיסכון רב בזמן ובהוצאות תחזוקה. עם פרגולות אלומיניום דמוי עץ מבית טרלידור, תוכלו ליהנות ממראה טבעי וחם של עץ, תוך שמירה על עמידות ונוחות תחזוקה.

ודבר קטן נוסף: שילוט משפחה בחיתוכי לייזר – למגע אישי בחזית הבית שלך

טרלידור מציעה כעת גם שילוט משפחה בחיתוכי לייזר, המאפשר לכם להוסיף מגע אישי וייחודי לחזית הבית. השילוט החדש משלב בין טכנולוגיית חיתוך לייזר מתקדמת לחומרים איכותיים ועמידים, המבטיחים עיצוב מדויק ועמידות לאורך זמן. בעזרת טכנולוגיית זו, ניתן ליצור שילוט המותאם אישית לפי שמות בני המשפחה, עיטורים מיוחדים וסמלים.

חברת טרלידור מציעה מגוון רחב של פתרונות אלומיניום מתקדמים לביטחון, עיצוב וחדשנות בבית ובחצר, כולל גדרות, מעקות, פרגולות ועוד. כל המוצרים שלנו מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, עמידים ובטוחים, המוסיפים ערך אסתטי מבלי להתפשר על הפונקציונאליות.

למידע נוסף, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום! צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם בבחירת הפתרונות המתאימים ביותר לצרכים המדויקים שלכם.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך