מנגנון IST לייצוב והחזקת שערים נגררים – צעד אחד קדימה לפני כולם

מנגנון ה-IST (Invisible Sliding Technology) הוא מנגנון חשמלי סמוי, ייחודי לשערי טרלידור בישראל. בהתקנה סמויה מצדו הפנימי של השער, מנגנון פתיחת השער מאפשר ללקוחות ליהנות ממראה שער אסתטי, בעיצוב נבחר, ללא ההפרעה שבמראה המסילה והגלגלים הגלויים. את המנגנון פיתחו במפעלי טרלידור, ולהבדיל מהמסילה האופקית והקלאסית, מדובר במנגנון שפועל באופן אנכי, לאורך אחד מעמודי התמיכה של השער.

שער IST מנגנון נסתר

היתרונות הבולטים בבחירת מנגנון IST לשער נגרר

היתרונות בבחירת המנגנון הסמוי על פני המנגנון הגלוי והסטנדרטי, נוגעים במספר היבטים פונקציונאליים ואסתטיים כאחד:

שמירה על אסתטיקת השער

בחירת הגדר והשער לבית או לעסק היא צעד משמעותי שתורם רבות למראה הייחודי של ביתך. לעיתים, המנגנון המצורף לשער החשמלי פוגם באסתטיקה והעיצוב הנבחר ואף מאפיל עליו, בלית ברירה. לעומת זאת, מנגנון IST הנסתר, משולב בשער באופן ששומר על הגדר והשער שלמים ונקיים, מבלי לייצר “הפרעה טכנית” למראה החזית.

התאמה לכל שיפוע

מאחר והמנגנון ממוקם בחלקו העליון של עמוד התמיכה לשער, הוא איננו מוגבל בתנאי השטח הנתונים. אם בעבר לא היה ניתן לעשות שימוש במנוע חשמלי לשער נגרר בשל שיפוע הרחוב, מנוע IST מתגבר על האתגר ואיננו תלוי בתנאי החוץ.

תנועה חלקה ושקטה

לשערים חשמליים בחזית הבית נוכחות משמעותית – לא רק כחלק ממעטפת הבית, אלא גם בסאונד שהם מייצרים ובאופן שהם מקבלים את פנינו, בין אם בחריקת מסוע וגלגלים שחוקים, או בין אם בשקט מופתי. מנגנון IST לשער עובד בצורה חלקה ושקטה, המאפשרת כניסה נעימה אל שטח הבית. המנגנון, שאמון על ייצוב והחזקת השער, מספק יציבות רבה לשער במהלך התנועה השקטה, ללא צורך באביזרים נוספים.

כיוון אוטומטי ונוח להפעלה

יתרון נוסף ובולט למנגנון זה הוא האפשרות לכוון אותו ולהתאים לשערים בכל קנה מידה. בנוסף, ניתן לפתוח ולסגור אותו בצורה נוחה ובטוחה בעזרת שלט רחוק.

למידע נוסף על היתרונות, המפרט הטכני, או כל שאלה אחרת על מנגנון ה-IST של טרלידור, ניתן לפנות אלינו דרך האתר ולקבל מענה מקצועי ומהיר מצוות המומחים שלנו.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך